Hvilken køreskole skal jeg vælge?

Det kan godt være svært at finde den rigtige køreskole, så vær opmærksom på kvaliteten i køreskolen.
Selv om man oftest går efter prisen, så spørg til dine venner og andres erfaringer med køreskolen. Hvis de er blevet godt behandlet i en køreskole, bliver du det sikkert også. Det kan være dyrt i længden at vælge en skole der kun slår sig på billige priser.

Kørelæreren

Graffkøreskole startede op med det første hold i 2008 og er siden da blevet bygget op til at være en velfungerende køreskole. jeg lægger stor vægt på, at eleverne får den korrekte undervisning samt støtte under hele forløbet At tage kørekort er en stor ting i dit liv. At vælge køreskole er også en stor ting. Stort set alle jeg kender, som har kørekort, kan huske både kørelærer, skolevogn samt gode og dårlige oplevelser de har haft i forbindelse med køreuddannelsen.
Jeg går derfor meget op i, at det skal være en sjov og positiv oplevelse, samtidig med at sikkerheden og kvaliteten skal være helt i top.
Jeg har valgt at blive kørelærer, fordi jeg kan lide at omgås andre mennesker. Det er en stor del af min hverdag og har altid været en del af mit liv. Udover det er jeg en tålmodig person
Hos Graff køreskole er der plads til alle og alle får samme gode behandling. Så længe alle møder op med gejst og gåpåmod, er der ikke langt til kørekortet, for så længe man har et fælles mål og gør en indsats, så når man længst.

Målet for mig er at sikre gode og hensynsfulde bilister,

Til manøvrebane og glatbane bruger jeg Horsens køreteknisk anlæg og det vil også være der, du skal til teoriprøve, og der køreprøven udgår fra.

Mvh    Graff Køreskole
                                                                                 v/ Henning Graff